utorak, 11. kolovoza 2009.

Zašto ne čitati....

U našoj današnjoj rubrici, "Zašto ne čitati..." upoznat ću vas s još jednom knjigom koju nema smisla pročitati (za dobrobit društva, suzdržavam se od komentiranja Shakespearea).
Današnja knjiga, o kojoj nećete previše saznati, jer ju čak ni ja nisam uspjela pročitati do kraja je (taram taram tarampampam): Charles R. Cross - Kosa Anđela (Biografija Kurta Cobaina)
Prije nego me rulja linčuje, da kažem zašto; oni koji je imaju (poput mene), su je vjerojatno kupili u naletu puberteta, kada je slušati grunge bilo nešto revolucionarno i novo (kao i prije dvadeset godina, jel), ili su se možda zaživili u neku nostalgiju ili su jednostavno bolesnici koji žive tuđe živote.
Od 360 gusto ispisanih stranica, ja sam prije par godina stala negdje oko dvjestote. I ne mičem se otamo. Iz jednostavnog razloga; knjiga nije zanimljiva, i jedino ako ste "totalno ufurani" u cijelu grung i punk "spiku" može vam pružiti prividno zadovoljstvo, ali i to je samo prividno. Znam kako sam se i sama prisiljavala da ju čitam, makar je bila dosadna; a to je još bilo za vrijeme "ufuranosti". Sad ju najradije ne bih ni dotakla, ali stoji na polici i bode mi oči. Ona i 130 kuna koje sam dala za nju.
Tješim se, imala sam i gorih investicija (npr. CD grupe The Rasmus, plaćen 100 kuna (neki album prije nego što su postali slavni), a nije mi se uopće svidio. Što je najgore, već sam prije kupnje imala sve pjesme sa interneta, ali ja sam morala imati original jer mi je mozak jednostavno pregorio pubertetom.), ali ipak. Kad se zbroje sve loše investicije, dobije je poprilična hrpa.
Da se vratim na temu, nemojte ju čitat, nemojte ju posuđivat i prvenstveno, nemojte ju kupovati. Nikako. Knjiga je jednostavno loša i mota dobru staru ploču koju svi znaju, koju možete odgledati uživo, s novim likovima ako odete u bilo koji "underground" kafić. Samo što se sad ne presnimavaju kazete (o čemu ima barem nekoliko nostalgičnih poglavlja u knjizi: tko je što kome presnimavao) već prže CD-ovi. Ista stvar. Odite na DORF, održava se svake godine, tamo imate isto to, samo skrećne verzije i na filmu, a to je to što nama mladima treba, zar ne?

Nema komentara:

Objavi komentar