četvrtak, 20. kolovoza 2009.

Zašto ne čitati... (4)

Danas je lijep dan, pa reko da se bacim na pljuvanje klasika. I od klasika, moju naaajdražu knjigu, koje me bilo zlo nakon prvih 20 stranica, ali bi izdržala čak do 50 i neke. Čak!
Knjiga koja mi je već nekoliko puta u životu uspjela zgaditi čitanje je (taramtamtamtamtatatatata):
Cervantes: Don Quijote
Jednostavno, organski ne podnosim ni stil ni radnju ni likove, ma ništa. Oduvijek me fasciniralo kako se TO može proglasiti jednim od najboljih romana u povijesti čovječanstva!
Ima ljudi kojima se ne sviđa, recimo Kafkin Proces, ali ta knjiga je naspram Don Quijote-a raj na zemlji! Još uvijek mi je nezamislivo kako u toj knjizi može uživati netko osim profesora koji se s njom iživljavaju na učenicima.
Ako ima netko, tko ima dobre argumente za obranu ovog đavoljeg djela, nek se javi.
Ja vam preporučujem da mu se ni ne približavate. Ako ga vidite na polici, spalite u istom trenu.

Nema komentara:

Objavi komentar