petak, 7. kolovoza 2009.

long ago...

Teško je započinjati sve iznova... S pisanjem bloga sam prestala još prije više od godinu dana - izgubila se stara ekipa, svi smo se razišli, kao da više nismo imali što reći svijetu; kao da se iscrpila snaga (ili da kažem pubertet?) koja nas je gonila da objavljujemo, pišemo, dajemo glas.
Svijet se naveliko promijenio od početka srednje škole (kad samo pomislim, pet godina), sada svi imaju čvrste stavove, nema mjesta "istraživačkoj filozofiji" i "tajnim naukama"; sve je postalo jasno i nema više mjesta za snove i pogrešna shvaćanja.
No dosta žalosti, prošlo je, bilo je, upoznala sam drage i dobre ljude, neki su ostali, neki su se izgubili, tako ide život; možda se još negdje sretnemo.
Hm, da. Da reknem koju i o biti ovog ostvarenja; nakon hrpe završenih, zanemarenih, i "malopostnih" blogova s kojima sam se u ove dvije godine mučila i koji nisu urodili nikakvim plodom, odlučih kao ozbiljna i odrasla osoba (LOL) stvoriti nešto što bi htjelo da bude moja "VERY OFFICIAL" stranica gdje će me sve velike i male face moći pronaći. Iako me to vjerojatno neće spriječiti u tome da "naserem" (ah, pubertet) hrpu gluposti, uostalom, kao i inače.
I skoro zaboravih, ako me netko želi pratiti (u što baš i nisam uvjerena), nek izvoli učiti jezike, jer su u planu stvari na mađarskom, engleskom i njemačkom... I da ne zaboravim, moj voljeni i posljednjih mjeseci poprilično zanemaren glas vizije - fotografiju.

Toliko zasad. Nek me netko katkad podsjeti da objavim post. Hvala

Nema komentara:

Objavi komentar