petak, 7. kolovoza 2009.

Eleanor Rigby


model: Anasztazia Sz.
Jedna od prvih kritika koje sam dobila za ovu sliku je što se vide slušalice, a druga kritika po redu je bila da je ovo skrivena Sony reklama. Hm, za reklamu; mislim da nije toliko važno da li se vidi natpis ili ne, prava je bit (a tu se vraćamo na prvu kritiku) da se ta slušalica vidi. Naime, ovo je htio biti eksperiment s modelom (modelima, bit će još takvih slika); dala sam joj MP3 Player i pustila nešto klasične glazbe (Carmen/Habanera), nadajući se da će glazba na drugim ljudima postići sličan efekat kao kod mene (uživljavanje u situaciju).
Pokus smatram neuspjelim, prvenstveno zato što se modeli nisu mogli uživiti u glazbu, prvenstveno zato što su se morali više koncentrirati na ono što sam im ja govorila/kako će se namjestiti.... Znači, nisam dobro razradila zadanu mogućnost, što ću vjerojatno pokušati nadoknaditi sljedeći put kada se prihvatim fotografiranja s modelima - ako dotad sasvim ne odbacim ovu zamisao.

Nema komentara:

Objavi komentar