petak, 14. kolovoza 2009.

iza oblaka (teorija portreta)


model: Istvan P.

Zapravo nemam što skrivati iza lirike, jer zapravo nemam fantazije. Osjećaji me katkad preplave u tolikoj mjeri, da gubim i ono malo razuma što svojatam.
Ima trenutaka kada pomislim da cijela stvar nema smisla, no već se u slijedećem pojavi netko, nešto i poremeti cijelu moju kulu besmisla. Smisao ipak negdje leži, duboko zakopan ispod slojeva.

I zapravo, nemojte me krivo shvatiti, ali nemam vam što za reći; sve su to samo osjećaji, trzaji elektriciteta koji remete jednoličnost.
Ipak, svi sanjamo jedni druge. Znači, ako ja napravim portret osobe kakvom ju ja vidim, to je samo dio sna. Može i ne mora imati veze sa stvarnošću. A možda je to samo još jedan osjećaj koji izražavam preko nekog drugog.

Nema komentara:

Objavi komentar